Golfbox login
DSCN70656.JPG

Intro

Klubbens blev stiftet som Nørhald golfklub og havde dette navn indtil udgangen af 2008. Ikke mindst kommuneomlægningen gjorde det nødvendigt at ændre navnet.

Mission

Randers Fjord Golfklubs opgave er at etablere og drive golfbanen og organisere de dertil hørende idrætslige aktiviteter, så klubbens medlemmer kan udøve golfspillet under de bedst mulige forhold.

stiftere

Klubben er skabt i et nært samarbejde mellem lokale interessenter, nemlig Støvringgaard Kloster, daværende Nørhald Kommune, de 3 lokale pengeinstitutter samt klubbens medlemmer og bestyrelse.

ADMINISTRATION

Klubben bygger på frivilligt og ulønnet foreningsarbejde, hvor der selvfølgelig i opbygningsfasen og under anlægsarbejdet er gjort brug af professionelle rådgivere og entreprenører.

Historien

Randers Fjord Golfklub blev stiftet den 8. oktober 2002 - dengang med navnet Nørhald Golfklub og med det formål, at opbygge og drive en golfbane mellem Støvringgaard og Støvring i daværende Nørhald Kommune, få km nordøst for Randers. Til informationsmødet i Korshøjskolens festsal i Harridslev mødte 225 op, og allerede umiddelbart efter generalforsamlingen havde de første 42 medlemmer meldt sig til.

Historien